onsdag 17. august 2011

16.08.2011 Visterflo



Hei igjen. Er ett stund siden sist innlegg men så lenge forholda er som di er får man jo ikke fisket, eller det er ihvertfall lite vits. Men i går dro jeg og Benny ut igjen, det blåste og det var ikke noe spessielt behaglig å stå der og fiske, men etter 1 time hadde gått fikk jeg meg en sinnsyk opplevelse, jeg sier til benny at nå har jeg bunn, så bare begynner det dra ut sene. Jeg sier det her må være noe stort eller så vet ikke jeg, men etter 5-6 min så fikk jeg fisken i båten å det var en abbor på 1.2kg akkuratt. Lengde var 44cm. Selvom jeg er gjedde fisker vet fiskere som godt hvor morsome kamper abborn gir deg :) Men vi ses neste gang madam gjedde =) neste gang blir det deg og ikke abborn:) Men uansett dette er den råeste fisken jeg har hatt på stanga mi, den gjedda jeg fikk på over 6 kan ikke måle seg engang i forhold til størrelsen. Dette er klart den råeste kampen min siden jeg starta med jerk fishing :D

2 kommentarer:

  1. Mulig å få noen beskrivelse om hvor i visterflo du drar all fisken? :-)
    fisker en del ved moa og dratt opp 2 gjedder på rundt 1,2 kilo på 3!
    Takk på forhånd om du gir ut en liten veibeskrivelse!

    SvarSlett
  2. Vet atTommy vinduspusseren- fra Fredrikstad viste hvor gjedda skulle fiskesTror han har tatt di største gjeddene ever

    SvarSlett