mandag 8. august 2011

Torsdag 28 juli viste det seg at jeg skulle få en ny PB

Jeg og benjamin tok en tur til visterflo, som jeg og alle andre gjedde fiskere vet kan levere gjedder på mye kg. Det startet med at vi kjørte forbi en strand som jeg aldri hadde hadde prøvd og jerke på før, så da kom jo fristelsen om å prøve. På denne stranden stod det 2 polakker i speedo å fisket, jeg og benny startet fiske forran dem, på 4-5 min hadde vi tatt opp 3 gjedder å en abbor, Gjeddene var på 1-1.5 kg Abbor`n var på en 4-500gram, etter det ser vi polakkene skal til å pakke sammen å dra hjem, før det smeller enda engang i stanga mi, det skulle vise seg å være en gjedde på 6kg ikke den største som er tatt men det er en ny PB for meg. mens jeg står der å hyler og skriker tar polakkene en walk of shame vekk fra oss. Etter hva jeg mener og nok en gang beviste å stå fra båt å jerke/fiske er mye bedre enn og stå fra land.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar