mandag 8. august 2011





Fikk faktisk en telefon idag av en veldig hyggelig person som lurte på diverse ting som hva jeg bruker av div utstyr. Jeg tenkte da hvorfor ikke legge ut ett bilde av mitt utstyr som er perfekt for dere som har lyst og prøve Jerking. jeg har nå holdt på med Jerking i litt over 1 mnd og fått totalt dilla på det, det er du som gjør jobben, du bestemmer bevegelsen på Jerk biten din, og når du da får gjedda er det deg selv som har gjort deg fortjent til det. Av disse Jerk bitsa som dere ser på bildet har jeg jo selvfølgelig mine favoritter, Du har di to øverste til venstre og du har di 3 nederste til høyre. Dem som er nederst til høyre så kalt FATSO :P og Salmo slider 10 er gjeddene veldig glad i, du kan fiske med di og dørje om du vil det. den lille Salmo slider 10 er veldig fin til å bruke ved små bekker altså omeråder som ikke er så store, du kan jo så klart bruke den andre steder også men der går jeg på større bites for og lete etter den ultimate gjedden på over 10kg.
di to andre litt større der som nevnt tidligere FATSO har jeg 2 av 1 sink 1 float som jeg kan bytta på etter åssen forholda er.


Om det skulle være noe dere lurte på send gjerne en mail på Lenni@Live.no 

PS! SKITTFISKE ALLE MAN

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar